loading...
ANtI gIrl
آخرین ارسال های انجمن
Mr dot ninE بازدید : 80 1391/11/11 نظرات (1)

همیشه یه چیز برام سوآل بوده . چرا تا این اندازه افراط میشه سر آرایش عروس ؟؟؟
طفلک داماده قبل عروسی با یه نگاه عاشق دختره شده ، ولی کسی که از آرایشگاه میاد بیرون اصلاً یکی دیگس !!! ( که گاهی اوقات عواقب ظاهریش تا بعد از عروسی هم باقی میمونه )

گاهی اوقات عروس فامیلمونه هااا ، ولی شک می کنم که خودشه یا نه ! این جمله ایه که بعضی اوقات بکار میره :

” اینقد خوشگل بود و نمیدونستیم ؟!! “

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مونا محمدی در تاریخ 1392/07/10 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز یه افرین به تو به این همه موضوعات قشنگ خیلی خوشم اومد
منم مثل تو یه وب دارم
یه سایت هست تبادل لینک سه طرف میکنه
برو اونجا وبتو ثبت کن اموزششم همون جا هست
به مرور زمان هم بازدیدت میره بالا هم رتبه گوگل و الکسات
اینم یه راهنمایی کوچیک از من به تو

http://link.loverfun.ir

من خودم که ثبت کردم
به کارای قشنگت بازم ادامه بده
این نظر جنبه تبلیغاتی نداره فقط خواستم یه راهنمایی کوچیک بکنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
متفاوت شدن تو خوب بودنـِ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کودوم بازیکن؟
    وب چ جوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,269
  • بازدید ماه : 2,269
  • بازدید سال : 28,369
  • بازدید کلی : 126,729