loading...
ANtI gIrl
آخرین ارسال های انجمن
Mr dot ninE بازدید : 81 1391/11/17 نظرات (1)
دیروز برای انجام کاری به یکی از ادارات رفته بودم ،
یه خانمی اومد جلو و پرسید : آقا میبخشید ، طبقه بالا کجاست ؟؟
منم با تعجب گفتم : فکر کنم بالاست !!!
بعد ازم تشکر کرد و رفت !!!
من o.O
خانومه :))
طبقه بالا :/

خدایا ! مارو با کیا کردی 70 میلیون ؟!!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هادی در تاریخ 1391/11/17 و 2:45 دقیقه ارسال شده است

سلام ... ممنون از نظر جالبت ... فکر میکردم رئالی باشی ... ینی حدس میزدم .....
در مورد نظرت :
واقعیت چیزیه که همه دارن میبینن ... حتی اگه منم مخفیش کنم مردم دور از جون همه گوش دراز ( خر ) نیستن که !!! شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
میفهمن شکلک
پس بهتره با هم رو راست باشیم ... وبلاگ من که اینطوریه ... شاید خیلی ها بگن نه !!!

چون بعضی پست های دیگه اش رو رئالی ها فکر میکنن ضد رئالیه ... اما از نظر من و خیلی های دیگه و حتی رئالی های منطقی ( تو دوستام هستن )واقعیته......مثلا چند تا پست پایین تر در مورد ال کلاسیکو و داوری نادرست داور نوشتم ... فکر کنم بخونی نظرت در مورد وبم عوض شه شکلکشکلکشکلکشکلک اما اگه منطقی باشی که خودتم میگی هستی ، قبول داری ....اون پستو بخون نظرتو بده در باره ش
یا مثلا تفاوت مسی و رونالدو که تو وبم هست ... تو مطالب پر بازدید اولی .... خواستی در اون مورد هم نظر بده ... !
ایشالا که واقعا منطقی هستی شکلکشکلکشکلکشکلک

راستی این طبقه بالا هم جالب بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
متفاوت شدن تو خوب بودنـِ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کودوم بازیکن؟
    وب چ جوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,016
  • بازدید ماه : 2,016
  • بازدید سال : 28,116
  • بازدید کلی : 126,476