loading...
ANtI gIrl
آخرین ارسال های انجمن
Mr dot ninE بازدید : 94 1392/03/20 نظرات (0)

جمله ای که دخترها آرزوی شنیدنشو دارن :
.
.
.
خواستگار اومده

.

مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه،

دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه

ولی مهم تر از همه اینا اینه که این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

.

.

.

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

..

یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا :

من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن !!!

.

.

.

دو راه برای خانم مهندس شدن هست:

۱٫اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی.

۲٫ یه شوهر مهندس پیدا کنی !!!

.

من پول و ماشین و خونه نمیخوام من تورو میخوام عشقم
.
.
.
جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن

.

دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه

خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!

.

این دخترایی که گوششونو میندازن بیرون منظورشون چیه ؟
مشکل شنوایی دارن یا میخوان بگن ما گوش داریم شما ندارین ؟

.

یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم

پسره میگه: ممنونم از هشداری که بهم دادی !!!

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
متفاوت شدن تو خوب بودنـِ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کودوم بازیکن؟
    وب چ جوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,182
  • بازدید ماه : 1,182
  • بازدید سال : 27,282
  • بازدید کلی : 125,642